Gulligaste Vänner

Hej, som sagt så var jag med Sanna igår, det var jätte mysigt! <3 men jag hade inga bilder så jag lånade Sannas bild. Hon är så jävla gullig med hennes bilder... <3


I love You, Sanna! <3


Idag var jag med Ida <3 och jag fick ett kort av henne om vänskap. Vi cyklade till ICA MAXI och SIBA, hon behövde en mus till datorn. Så vi gick runt och kollade, roooligt.. Sen så blev vi trötta så vi drog till Donken, hahaha McDonalds. Där satt vi och drack läsk och pratade. När hon hade hittat det hon behövde så cyklade vi till henne, vi kollade på gamla bilder från 9:ans klassresa till Gbg... hhaahha, bilderna asså! Efter det så kom jag hem och åt mat, jag hade tänkt gå ut och springa men jag spelade lite fotboll utanför huset med min storebror och min lillasyster. Roligt var det i alla fall. Vi fortsatte att tönta oss med att spela playstation spel Tekken 5! Sen dess så har jag hängt runt lite här hemma.. Mysigt att gå runt i pyjamasshorts och en stor t-shirt. Håret slarvigt uppsatt. Hahaha, ;) Imorgon kommer Malin<3 till mig och då ska vi kolla på Ocean's thirteen. 

Livet blir berikat
av vänner och kompisar
-att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner

Så mycket man får lära
så mycket som blir sagt...
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje
att vara fler än en.
Att man har nåt gemensamt
i nuet... då... och sen...

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet.
För att du är bra på vänskap
- Det hoppas jag att du vet!


Jag älskar mina underbara vänner! <3
xoxo Nadia

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

ehe, jag älskar dig, bäjb! :* <3 Och vi måste leka innan jag drar till Arvika! <3

2008-06-24 @ 22:38:56
URL: http://akiracore.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0