Sol :)

Godmorgon.. haha, sen morgon. Åh, vad jag var trött när jag vaknade imorse och jag vaknade 10 haha, men det var nog för att jag somnade kl. 6 på morgonen. :P men nu är jag ganska pigg och glad. :)
Jag hjälpte min pappa och storebror med markisen (?) ute i trädgården och sen så åt jag frukost. :) och nu sitter jag här och försöker göra något bara för att driva tiden, tråkigt! men snart kommer Sanna <3 eller snart och snart då, hon kommer vid 15 tiden :P

Åh det har varit så underbar väder idag med bara sol, och det var länge sen dte var bara sol men jag inte att det kommer att vara så länge till.. Jag hoppas att det blir bättre väder. Jag ska nog hitta på något annat nu, kanske ska ta och lära min lille bror att cykla. Jag får 20 kr för varje gång han cyklar! HAHA, esay eraned money, is the money I like! ahahah XD nää men got to go. :)

xoxo
Nadia

Kommentarer
Postat av: JULIA

haha eller hur? X) söt header!

2008-06-22 @ 21:04:17
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0