drömmer...


Happy times are over, back to reality!

Drömmer av värmen..

Åh sitter här och pluggar ihjäl mig snart! X).. Fuck alla läraren som måste ha sina prov på samma vecka, liksom två språk prov på en vecka.. Jag har spanska och italienska prov, jag kommer att bland ihop allt va fan! :/ Men jag hoppas att det går bra, även om de är direkt efter varandra tisdag och onsdag! Dessutom så har jag varit sjuk jättelänge, halsen har gett upp, och det känns som om jag kommer att hosta up mina lungor! Kommer jag ens orka dra mig till skolan?! Vi får se, förhoppningsvis så mår jag bättre, för att vi har sista spanska lektionen innan proven, så man kanske kan få lite extra hjälp eller nåt..
Fuck everything and lets go back in time! ^^

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du orkar, jag är ju där. och E-guy. och G-gay!

2008-10-15 @ 22:20:05
Postat av: Nikki

det ska gå bra ska du se..

Du jag har lagt dig i min sida asså under länkar, så har jag skrivit ditt namn så folk kan besäka dig, är det oki eller?

2008-10-16 @ 17:41:11
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Nadia

hahhaha, alltid! Åh, E-guy och G-guy!

bra att du är där<3

2008-10-16 @ 21:27:34
URL: http://onetouch.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0