Italy Baby

Jag har varit på stan i typ 4 dagar i rad, så jag är jävligt trött. Jag har letat efter en massa saker, som present till Evelyn som fyller år imorgon, en massa andra saker och present till värdfamiljen, klassresa imorgon till Italien, Malin kommer och hämtar mig 11 imorgon, sen så drar vi till Arlanda. Usch nervös, men jag älskar att flyga och resa. Dessutom så behöver jag komma iväg från en människa.. Men *min* Italienare verkar vara snäll och gullig så hoppas att det går bra och att vi kommer bra överens.. ^^

Det kanske kommer några bilder when I am back Baby.... 

Grattis Evelyn! Äntligen 17 XD <3

So long people...
Off to Turin, Italy I go!


Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hade det så kul i Italyen!

2008-09-28 @ 01:23:07
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Sanna

asso nej, fyfan för dig. ;< men hoppas du hare asbra, bby <3<3

2008-09-29 @ 18:48:02
URL: http://unsatisfied.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0