Länge sen va?

Jag har inte bloggat på länge, men what ever tänkte börja lite igen men vi får se hur det kommer att gå den här gången! haha XD
Asså COLDPLAY är STHLM och JAG VILL VARA DÄR! jävla biljetterna tog slut typ 40 min efter att de släpptes eller nåt, Men Malin  (som är där nu) ringde mig lite då och då, och så fick jag höra Violet Hill, Fix you och The Scientist! OMG, I love them! Nästa gång de är här då jävlar ska jag med och kolla!

Usch imorgon har jag rättskunskaps prov, ibland känns det som om jag kan typ det mesta och ibland då känns det som om jag kan absolut ingenting! Dessutom så känns det som om jag har missat att plugga på en massa saker, men det får gå som det går! Hoppas på det bästa!




Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till <3

2008-09-18 @ 22:12:17
Postat av: Nadia

Tack söt! :)

2008-09-18 @ 22:12:58
URL: http://onetouch.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0