30/01-09

Den här helgen har varit som världens berg- och dalbana, åkt upp från hemska saker som akuten till lite annat. ;) Orkar verkligen inte skriva det nu, imorgon kanske.
Men jag såg precis Harold and Kumar - Escape from Guantanamo Bay, skitroliga filmer och massor med klyschor, men det är så härligt med såna filmer. Dock är de nog R - rated. Men en sen lördag natt /en tidig söndag morgon så är den ganska härlig att titta på. Nu blir det lite sömn för mig! Godnatt och pussar!





I filmen finns det även en jättegullig dikt. eh, jag älskade den iaf.

The Square Root of 3.


I'm sure that I will always be
A lonely number like root three

The three is all that's good and right,
Why must my three keep out of sight
Beneath the vicious square root sign,
I wish instead I were a nine

For nine could thwart this evil trick,
with just some quick arithmetic

I know I'll never see the sun, as 1.7321
Such is my reality, a sad irrationality

When hark! What is this I see,
Another square root of a three

As quietly co-waltzing by,
Together now we multiply
To form a number we prefer,
Rejoicing as an integer

We break free from our mortal bonds
With the wave of magic wands

Our square root signs become unglued
Your love for me has been renewed

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: ja men visst :)

Har du haft en bra dag? <3

2009-02-01 @ 17:35:04
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0