:)

yes yes yes! jag mår bra, det har gått två dagar nu och inga flera blackouts. :D Dessutom så har jag nu gjort mitt sista prov innan sportlovet, Samprovet var jäkligtsvår men nu är det över iaf. Igår så satt jag och skrev en jättelång inlägg men allt försvann, hatar när det blir så. :/ Igår så efter skolan så träffade jag min lilla syster Shabb på stan och vi köpte muffins och Mcdonalds mat (döm mig inte men jag älskar Mcdonalds HAHAH) Hela bussen luktade muffins och cheeseburgers och pommes frites och vi båda var jättehungriga så haha. När vi kom hem så åt vi upp allt, jag älskar känslan som man får när man har varit hungrig hela dagen och sen så äter man! HEAVEN! Haha.


Idag så hade jag synundersökning hos Synoptik och Anthony (utbytesstudenten från Australia) skulle följa med mig. Vi träffade på Li och hon hängde med oss och vi letade efter extra stora ballonger för hennes piñata, haha, sen var jag tvungen att dra och fick synen undersökt. :P Optikern var så jävla skön asså -


Optikern: så du pluggar och får studiebidrag och allt verkar gå åt kläder?

Jag: ja, ganska mycket av pengarna brukar ju gå åt sånt.

Optikern: ja, du har ju jättestiliga och fashionista kläder... själv har jag ett par jeans och en t-shirt.

Jag: Det passar dig ju. :) 

Optikern: awww, va gulligt, tycker du det? Känner som coolaste killen i stan så här! X)


Sen så kom Li, hennes kompis och Anthony och mötte mig där och vi drog därifrån. När Li och hennes kompis drog så fikade jag och Anthony, så jävla härlig människa asså, garvade skit mycket och typ snackade om allt möjligt. Det var mysigt. J När vi gick vidare så träffade vi på typ nästan hela SP2A (min klass!) Det var kul, träffade några nya människor och sen så började vi dra hemåt. Jag och Klara följde med Anthony till hans hus, för att han inte hittar här. x) Hon följde sen med mig hela vägen hem, så himlagulligt av henne. Vi pratade om allt möjligt, det var härligt att få prata av sig om vissa saker och allt.


Kollade också på Criminal Minds, så klart. Jag tror faktiskt inte att jag har missat något avsnitt någonsin. Haha. But it's cuz I love it!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, skolan imorgon och sen fika tror jag :)
Sen är det FUCKING SPORTLOV! :D <3<3


Godnatt People!

Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0