söndag igen?..

Känns nästan som det, att varje helg går så snabbt och det blir söndag´.. usch tillbaka till skolan I guess men jag har bara ett prov den här veckan Matteprovet på torsdag. Eftersom jag typ suger på matte så måste jag satsa otroligt mycket. Orkar verkligen inte det. Men för att summera helgen så har jag varit på akuten med Malin och varit hos Erik.

I fredags så hade vi gympa och vi skulle åka skirdskor, så råkade en klasskompis dra ner Malin och hon slog i nacken och huvudet mot isen, och det var typ det läskigaste som jag har varit med om i skolan. Hon var helt frånvarande och kände inte sina ben och kom inyte ihåg vem hon var eller nåt. men sen kom ambulansen och hämtade henne och jag som känner henne bäst i klassen följde med. Jag höll på att få panik och var jätte rädd ifall skadan var allvarlig men ambulanspersonalen (en het kille och en gammal gubbe) var skit duktiga. Den åkte där fram med den heta ambulanskillen som försökte få mig att oro mig så mycket så pekade han på random folk och sa att de var fulla och annat. x)

När vi väl kom fram så fick jag sitta i vänterummet i typ 40 minuter medan läkaren undersökte henne. Sen så fick jag gå in till henne och det första hon sa var åh, någon jag känner och vi började gråta. Usch det var så hemskt att se henne där fastbunden på båren. Det var så jobbigt för att hon kom inte ihåg allt så jag gick genom allt som hade hänt de senaste dagarna, men som tur var så kom allt tillbaka. Jag vill aldrig någonsin se någon så där. Hon fick vara där i typ 4 eller 4½ timmar och jag stannade så klart med henne. Hon hade som tur var inte brutit något, det var en rejäl hjärnskakning. Men jag hoppas att allt blir bra med henne snart. Det var den värsta fredagen ever.

Sen på lördagen åkte jag till Erik, till landet a.k.a Årsta. hahah, jag tycker att det ser som om det är landet. hahah. fick en massa skrattanfall åt han musiksmak och allt. Men det var jättemysigt med levande ljus och vi pratade om allt möjligt. Sen så åt vi i hans rum och jag älskar hans pappas svampsås. haha, den så gott. Sen blev det lite vodka shots, och efterdet blev det lite suddigt och en massa annat. Juste Kung Bore (vinter och isnamn?) hatar mig, för när jag skulle hem så följde Erik med mig och jag höll på att halka typ en miljon gånger. haha. jag hatar hatar hatar vinter. Men men. kom hem runt 12 tiden och började kolla på filmen Harold and Kumar. nu måste jag tillbaka till matten, så plugg plugg plugg.

Idag har jag inte mått så bra, orkar verkligen inte någon och jag har bara vilat och räknat matte. Ska kolla på Bones nu och räkna matte.

Hoppas ni alla har haft en bra helg & puss till alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE! Gråter ju nästan när jag läser ditt inlägg om sjukhuset. Man, those ambulans dudes were hot! Haha, måste nog börja sluta säga såna saker nu när jag lever i monogami. PUSS!

2009-02-17 @ 22:30:36
Postat av: Nadia

HAHAHA, Malin det är ju det som är så så typiskt dig, så sluta aldrig! hahaha

pussar <3

2009-02-18 @ 02:00:12
URL: http://onetouch.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0