long time no see.. ;)

Sitter här i mitt rum, jätte jättetrött. Jag la mig typ 3 igår och vaknade 7 så inte så mycket sömn där, jag tror det är därför men jag brukar inte behöva så mycket sömn.
Nu börjar Criminal Minds och hittills har jag tittat på Handboll VM. riktigt spännande, det var Malins tjat om heta killar som gjorde att jag började och klart vill jag stödja Sverige! hahaha. Men killarna i shortsen är heta heta heta in action.
Oh, det är Dylan från 90210 som är gästskådespelare i Criminal Minds. Ska fortsätta kolla på tv och sen läsa lite i boken "The picture of Dorian Grey" :)


Bjuder på den :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

eheee, när jag läste att Luke skulle va med i Criminal Minds så dog jag lite (jag hade en crush på honom för flera år sedan), men han var inte snygg längre ju. :C



Du är snyggsnyggsnygg <3

2009-01-23 @ 13:05:22
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0