Hej... :*

Hej, Jag har haft många bloggar men alltid antingen tappat lusten för att blogga eller så har jag inte haft tid men tanke på studierna och allt annat skit.. men den här gången ska jag försöka hålla igång den här bloggen.. :)
Nu har vi haft sommarlov ett tag, 1½ vecka tror jag, orkar inte tänka nu, hehe men jag har haft det fullt upp vissa dagar och andra dagar så slappt man kan ha.. Det är typ bland det bästa som finns, att ha det slappt och ifall man vill göra nåt så ska man göra det typ helt spontant.. :P Men men...

Idag så har jag inte gjort något förutom att ta en liten jogging tur och efter en halv så kände jag mjölksyran, usch måste förbättra min kondition..  haha XD .. Just så sitter jag och kollar på Saturday Night Live med Hugh Laurie läkaren från House (?), jag kollar inte på den serien men jag känner ändå till han-- ^^ Jag ska lägga mig snart men jag har så svårt att sova nu under sommaren för att jag tar alltid sovmorgon haha XD,

Imorgon kommer Sanna <3 till mig. Vi skulle ha träffats igår eller idag men saker kommer i vägen hela tiden och planerna blir helt förstörda men Imorgon då jävlar! haha :)



Kände mig som Homer när jag sprang! haha XD

Godnatt sötisar! <3

Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0