plugg plugg plugg

Den vanliga rutinen, plugg plugg plugg. Sitter här och pluggar naturkunskap, och fy fan va jag hatar det. Lixom vad har vi för nytta av lära oss om järnframställning?! Who The Fuck Cares?! oj oj oj negativa Nadia is back, nej nu ska jag vara positiv.. :D
Igår stan med Malin en liten stund och sen så letade jag efter mys tröjar i typ en halv timme men jag hittade inga, va har hänt med fina och nya kläderna? De existerar inte längre,..
Snart måste jag ge mig ut på JULKLAPPSJAKT! and I love it! haha, jag är typ den enda som älskar att köpa julklappar :P
Då köper man ju också en (eller fler ^^) julklappar till sig själv också :P Sen typ myskväll med familjen. <3
Juste panik igår då typ 2 ambulanser kom till våra grannar typ 1 på natten, man såg att folket var jätte rädda och hade panik. Det var typ jag och Shabb som såg det, och vi blev jävligt oroliga, inte för att vi känner de så pass bra men ändå vem blir inte det i sån situation? Hoppas bara att alla de mår bra.. :)
Ska nog ta och fortsätta plugga naturkunskap nu, funny NOT!

Kommentarer
Postat av: sanna

hörrödu din skit, har du lust att gå på stan med mig nån dag? jag får panik på julklappar :( <3<3

2008-12-06 @ 21:35:08
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: när du dina prov slut då? :D bleh, jag pallar inte panik :C behöver även nån som får mig att köpa julklappar till andra o inte till mig själv xD <3

2008-12-07 @ 12:54:26
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: okej najs :) jag slutar halv 1 på onsdag och halv 2 på torsdag. annars är det 4 och halv 5 som gäller -.- så, när kan du? <3<3

2008-12-07 @ 20:09:04
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0