oj...

hej hej :) Jag hade helt glömt bort bloggen och inte uppdaterat här.., hahah, men vad ska man säga kan inte tillbringa all min tid åt bloggen nu när det är sommar, :P Snart så börjar mitt sommarjobb,faktist nu på måndag. 8 på morgonen, hahahah jag kommer aldrig att lyckas vakna så tidigt men jag får väl dricka massor med kaffe innan haha.. :)

Det har hänt en hel del saker under tiden då jag inte uppdaterade men jag orkar inte dra hela listan men en bild förklarar mer än tusen ord! :)





HAHAH, Syster och Jag! <3




HAHAH, Jag kan hjula men min syster fick inte med när det blev bra och sen så började vi garva! XD


Det blev lite blandade bilder men orkar inte berätta så mycket om allt.. :P Nu ska jag försöka hålla igång bloggen igen.. Fast jag vet nästan att det inte kommer att ske, men ändå. Vi får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

ja! :) fina bilder!

2008-07-18 @ 16:28:41
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va fin du va på bilden vid vattnet<3

2008-07-30 @ 17:50:46
Postat av: Elin

Va fin du va på bilden vid vattnet<3

2008-07-30 @ 17:51:52
Postat av: Nadia

Elin: nawww tack <3

2008-07-30 @ 22:11:29
URL: http://onetouch.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0