sol!


Det verkar vara så härlig väder överallt förutom i lilla Uppsala! Alla kändisar njuter av solen med att schteka och bada! På bilderna ser vi Jessica Alba :), Britney Spears som verkar skötas sig lite (eller?) och en glad Kate Hudson! :) Alla utomlands får lite färg men vi då? hahaha XD Nää men det ska bli 23 grader och sol imorgon *HOPPAS*
Igår träffade jag Malin och Matilda hos Malin, det var jätte mysigt! Vi lagade middag kycklingfilé och pasta, mummsss..  HAHA När och Fjärran spelet! många skratt där, även om jag förlorade. Sen filmen Alfie med snygga hunken Jude Law :P Det var inte tänkt att jag skulle sova över men det blev mörkt och kallt så jag stannade. Hon fixade en massa saker och man kände sig lite bortskämd med hur bra hon tar hand om sina gäster! Efter det gick Malin och la sig så jag och Matilda kollade på Along came Polly... Mysigt! då var klockan typ 3 eller något så vi gick för att sova vi skulle vakna tidigt för att Matilda skulle ta tåget 11. Men jag kunde inte sova så jag läste lite Glamour och sen Kalle Anka ! haha XD Frukost på morgonen sen så cyklade jag mot Gottsunda Centrum för att fixa lite saker.. ;P Idag så har varit hemma hela dagen, eller en mysig promenad med Mammi <3 och sedan parken med lille bror och lille syrra! <3 Nu TV! haha ;) 

xoxo Nadia

Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0