Mysig dag ^^

Jag var som sagt med min lille bror och vi cyklade en liten stund men sen så orkade ingen av oss cykla mera. Så vi drog tll diamanten ett dagis när vårt hus. Där var vi allmänt barnsliga eller han är ju ett barn men jag hahah. Jag älskar att dra dit och bara vara.. :) Så klart så glömde jag kameran hemma så det blev några bilder med min sucky mobil kamera.
   
  
 
Jag älskar han!



Sedan vid tretiden kom Sanna till mig och det var mysigt, Vi pratade och åt glass, godis och choklad. hahha XD VI ÄR TJOCKISAR! haha nää men vi drog till diamanten och satt och pratade ännu mera. Vi lyssnade på lite på min musik men hon gillade inte de, fast till slut så blev hon van vid musiken. Jag gillar typ alltmöjligt, som cold play, maroon 5 eller bara enskilda låtar som Run the Show, Waiting och en massa andra låtar... Sen så kollade vi på Why I wore lipstick to my mastectomy, skit bra film. Efter det så drog hon hem eftersom vi båda var jätte trötta.. men efter att hon hade gått hem så kollade jag på The Black Donnelly's <3 och nu Criminal Minds <3. Ja, jag älskar TV! :)

Bilder kanske kommer, men jag hade inte kameran men Sanna tog bilder så jag kanske snor hennes hehe  :)

xoxo Nadia

Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0