Another day gone..

Usch söndagen är över nu, eller snart. :/ Fuck juste jag ska börja vara jätte positiv, för allt!
Sitter här och kollar på One Tree Hill, jävlar vilken sorligt avsnitt, :/ Ska nog ta och läsa "The grass is singing" måste ha läst till sidan 147 tills imorgon, men jag är bara på sidan 100 någonting.
Jag är jätte förkyld och har jätte ont i halsen, sitter här typ hög på Alvedon ahhaha och en massa halstabletter. Hoppas jag blir bättre tills imorgon, får inte missa skolan, då kommer man typ ligga efter skit mycket,

Juste tänkte lägga till "MAN OF THE WEEK" en Het kille varje vecka, den här veckan blev det ..

James McAvoy!




Kommentarer
Postat av: sanna

svar: gör't, jag måste fortsätta min jakt. ;(

Men neeej, sluta, du får inte köpa något till mig, för då måste jag köpa till dig och jag har inte råååd! :( <3<3

2008-12-02 @ 09:36:42
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/
Postat av: sanna

..eller haha jag kanske har råd. vi får se! :o jag ska försöka ha råd xD <3<3

2008-12-02 @ 09:37:51
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0