Stressss....


I väntan på bussen till Turin i Milano, Malins bild <3



Panik och Stress! Det är så jag har haft det de senaste 2 veckorna! Usch,känner mig lite deprimerande :/ fast det är HöstLOV snart.. GLAD GLAD GLAD är jag för det och då ska tiden spenderas med kompisar och typsova.Jag har världens sömnskuld.

Onödigaste dagen ever idag, dagen började med matte från halv nio till tio. Sen så slutade jag, hahaha, mysigt, fast jag stannade kvar i skolan för att plugga men det blev egentligen inte så mkt av det. Träffade på Avin, Hanna och Estelle och gjorde de sällskap ett tag, sen drog jag hem och har pluggat inför provet typ jätte längeeee....
 
Prov på måndag, jävla samhällskunskap och ekonomi, med deras 35 eller 40 sidors prov.. :(

Ska sitta och jobba med sammanfattning på sam, och glo på Heros och sen är det CRIMINAL MINDS! <3
hahaha, jag vet, jag är världens tv-nörd.:D and I am fucking proud of it X)

Helt onödig inlägg men whatever.. ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

sötast<3

Jag missade criminal minds :o :C cutcut

Men ah, jag vill ha höstlov nu och träffa dig :> <3

2008-10-17 @ 09:42:21
URL: http://unsatisfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

totally man, jag är också tvserie-freak. slår du upp tv-nörd i ett lexikon, ser du en bild på mig. självklart ska vi hänga på lovet med francis, peter och jack, Grekland och Colin Firth, Bruce Wayne och the Joker & Lars and the real girl. Har ju fortf inte sett klart den!!!!!

2008-10-18 @ 15:27:59
Postat av: Nadia

Jag tror verkligen att det finns bilder på oss när man slår upp tv-nörd och ANUS! hahaa xD

JA! gud det måste vi göra.. men jag har tyvärr tagit bort Lars and the real girl, men jag kan ladda ner den igen bara för dig! <3

2008-10-18 @ 20:39:29
URL: http://onetouch.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: haha det blev inget cv, jag började, men sen gick jag till köket och åt glass istället, det var så mycket bättre xD Jappjapp, vi måste träffas snart, när kan du? :D åh, jag vill att du ska följa med ju :o <3<3

2008-11-05 @ 20:50:51
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: hahahah jag gillar att du skickar 3 Exakt likadana kommenterar på en kväll XD Men ja, han har en unge O__o det är läskigt :o <3<3

2008-11-07 @ 10:35:23
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0