helgen ;)

fuck vädret asså! så det var friluftsdagen ifredags och vi skulle åka skridskor i fjällnora. Vi alla trodde att vi skulle få åka dit hela vägen med bussen och att man inte behövde betala något. Guess What? Vi var tvungna att betala för våra egna biljetter men typ ingen hade löspengar på sig så alla fick panik, som tur är så bor jättemånga i min klass ute på landet och de hade lantisbusskort HAAHA och I got to love Elin E. så jävla gulligt av henne att låna ut sitt kort . 

Så sen satt vi i bussen och blev varma och fick lyssna på bra musik (ch ny musik för mig Artic Monkeys) med Aya så blev vi avsläppta 3km från själva stället och det var typ världens snöstorm och skitkallt (och fucking halt, jag halkade hela tiden). När vi väl var framme så var vi helt frusna och vi bytte om till skridskor och eftersom jag inte kan åka så var jag jätte försiktig men sen kom Erik och Harald och puttade och drog mig och Evelyn.

Det var kul förutom att jag ramlade hela tiden. x)
Sen så kom genierna Erik och Harald på att ha snöbollskrig på isen och det blev de mot mig och Evelyn. Vi lyckade få in ganska många och bra snöbollar! Muaahahah. Men sen blev vi mulade men de fick tillbaka, those bitches <3.

De försökte att tända en brasa också men misslyckades. sen drog vi hemåt runt 13.00 tiden, vi fick springa 3km för att hinna med bussen och vi hann! haha. På bussen var alla griniga och deppiga, t.o.m jag! jag är aldrig deppig men eh när jag kom hem, så satte jag på mig världens tjockaste tröja och mjukisbyxor och drack varmchoklad, det kändes som om jag skulle bli sjuk.
Men Taaddaa! jag mår bra.

I lördags så träffade jag Sanna och vi drog till stan och shoppade lite. Det blev inte så mycket, köpte ett par skor, en mascara, hörlurar och hårklämmor. Letade efter en skinnjacka och en klänningen men jag hittade ingen. Däremot så hittade jag två skitsöta jeansjackor men jag var osäker på vilken jag ville ha, så det får vänta tills senare. :P Sanna köpte ett par skitsöta skor. :)

Sen träffade vi Ida och köpte pizza, godis, chips och läsk inför vår filmkväll. Skitmysigt med de där underbara människorna! Jag älskar er! <3
Vi kollade på Oceans twelve och dreglade massor. De fick nästa hålla i mig för jag ville hoppa på tvn (Matt Damon, Brad Pitt och George Clooney! HOT HOT HOT!)haha. De drog runt halv två två tiden, då jag somnade lite. hahah jag var jättetrött och jag hade knappt sovit något kvällen innan.

Idag har segat runt hemma och kollat på Little Miss Sunshine och Iron Man (dreglat över Robert Downey Jr.) Skit bra filmer! skulle ha pluggat Samhällskunskap men jag orkade verkligen inte så det blev inget men imorgon då jävlar blir det plugga massor! ;)

Nu ska jag bara kolla klart på The Break-Up och typ lägga upp några bilder och sen hoppa in i duschen och göra mig redo för en till skolvecka.


Hur har er helg varit? Hoppas ni har haft kul. :)
puss på er!

Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0