25/01-09

ja, då är den här helgen snart slut :( . Men det är bara 5 dagar kvar till nästa (försöker vara positiv) haha. :P
Så ifredags så fick vi se våra labbresultat från onsdagen innan och det var ju torkat fisksperma yummie! eftersom min klass är sär (and I love it haha) så började folk typ jaga varandra med de (jag var en av de xD) , och vem vill ha fisksperma på sig seriously, så panik! hahaha, När vi slutade så drog jag och Malin till Luthagens livs och köpte godis <3 (bara 4.90 kr) så när vi kom fram så var typ nästan hela vår klass där och köpte godis så klart! haha. :)
Sen gick vi runt på stan, köpte en spray on deo (hatar de andra) och letade efter ett par skor i H&M som jag såg i katalogen men de har inte kommit in till affären än, hoppas de kommer snart! ;) sen så segade vi runt och vart vi än gick så stötte vi på någon från vår klass :D 

På kvällen beställde vi pizza *ummm pizzzzaaa* haha, och senare så kom Malin till mig och vi kollade på Madagascar aka bästa animerade filmen ever, älskar den där filmen och speciellt pingvinerna Skipper och Private! <3
Juste vi väckte även Erik när vi ringde honom (det var vid 2 tiden och han brukar alltid vara vaken då men inte den här dagen) och typ snackade om en massa skit saker. Vi typ turades om men runt fyra så drog Malin och jag snackade med Erik till halv sex på morgonen.

Jag kunde ändå inte sova, jag var inte ens trött -  hade nog orkat gå ut och spring lite om inte det hade varit is :/ .. Sen kom min Lover Lipton Green Mint Tea och jag blev lite trött av de och la mig då.
Juste har även försökt plugga lite, jag har redovisning på tisdag, spanska prov nu på onsdag och italienska prov på torsdag.. PANIK!  Jag orkar verkligen inte skolan.

Now back to work!


Ti amo & Te amo! (Italienska och spanska.. fattar ni varför jag har panik just nu! kommer fan att blanda ihop allt.)


 


Kommentarer
Postat av: L I S A

SVAR: Tack för att du svarade. Jag såg filmen förut och som du sa, den var verkligen jättebra! :D

Och tack så mycket, din blogg var också väldigt söt!!

Ha det bra, puss.

2009-01-25 @ 20:02:26
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Nikki

sv: hahha men vissst,I love it!

2009-01-27 @ 23:09:51
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0