boys boys boys..

Hola people.
en sak som har irriterat mig jävligt mycket idag är killars intentions med deras blickar, jag  har aldrig fattat det och det förvirrar mig alltid, men speciellt idag. Jag har fått tre olika märkbara blickar idag, det första var ett litet leende bakom blicken med en aningen stirra-på-en-människa-nerifrån-upp-blicken från en kille i min skola som annars brukar bara stirra på mig och en kompis till mig. Sen så fick jag också världens läskigaste ondaste blick från en annan kille, och jag känner inte ens han men han känner en kompis till mig. (ärligt talat så gillar jag inte ens han! hahaha) Sen så fick jag den här le-skit-mycket-och-inte-släppa-blicken också från en kille på bussen.
Killar sluta med era creepy blickar och kom fram bara om ni vill nåt! hahahah.
tillbaka till pluggen, känner att jag inte kan så mycket och jag har spanska prov imorgon!

puss på er!

bjuder på denna- en vanlig dag på katte med Nadia och Malin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, creepz asså! LOVE HIM! och vi har en relation. PÅ FACEBOOK!

2009-02-17 @ 22:33:13
Postat av: Nadia

HAHAHHAHA! I know and I love your relation to him! x)

2009-02-18 @ 01:58:23
URL: http://onetouch.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Menar du stoffe? ^^

2009-02-18 @ 16:06:51
Postat av: Nadia

Rebecka: HAHAHA, what? Stoffe? nej nej, det är en annan kille som känner Malin. x)

2009-02-18 @ 19:57:47
URL: http://onetouch.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Eftersom du sa att han gav onda blickar ^^ trodde att du menade honom ^^

2009-02-19 @ 15:07:57

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0