wohooo

WOO-FUCKING-HOO! språkprovsveckan är slut and I am alive! haha, italienska provet idag gick nog bättre än spanskan iaf, hoppas på MVG på båda, om jag ska chansen att få det i slutsbetyg för kursen. Men men nu är det slut iaf tills ett annat prov dyker upp som de alltid gör. Måste börja räkna matte nu, ligger efter lite och vi har prov nästa torsdag. :/

Dessutom säger vi Grattis till Annie, Anton och Aya som fyllde 18 år idag! <3 Längtar tills jag fyller år, snart nästan 3 månader kvar, Sen är det Party Party! haha

Criminal Minds ikväll, åh, jag är så kär i Spencer Reid (Matthew Gray Gubler)
men nu blir det matte och lite tv. puss


Kommentarer

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0