Crap

Guess what? Det är så allt känns, helt jävla fel och misslyckat. Livet är inte bra, allt känns som crap. HATAR DET HÄR LIVET! jag vill bara vara mig, så fuck allt annat och ge mig fucking support! varför ska allt vara så svårt? Varför låter vi inte saker bara vara som de är eller låta de flyta på som de ska?
Låt mig bara vara MIG! Det är inte svårt och allt jag vill ha är mina vänner och familj men nej det går inte och det ska inte vara så`?! FUCK IT ALL!



behövde bara skriva av allt det där. Orkar inte med något annat. Det har inte varit en så bra kväll men annars så har det varit en bra dag. Fikade idag med lite folk, mysigt mysigt var det sen när jag kom hem så drog syster och jag till ICA och hämtade paketen från Halens med mina skor. De är sjukt fina och bekväma, bild kanske kommer någon gång senare. Har även kollat på Desperate Housewives och Brothers & Sisters. Jävligt bra serier, 2 av mina favoriter. Nu ska dryga och må dåligt och kolla på Scrubs samtidigt som att ha världens ångest över skolan och proven och läxorna...

Hoppas ni har åtminstone bättre än mig.

Puss på mina älskade vänner som stödjer mig!

Jag älskar er alla!


Kommentarer
Postat av: Sanna

men hallå där, vad har hänt?! :( <3

2009-03-04 @ 11:39:29
URL: http://cutthecurtains.blogg.se/
Postat av: Rebecka

finns här <3

2009-03-04 @ 20:31:30
Postat av: Victoria

vissa dagar är bra.. vissa dåliga. Så är det bara:(

2009-03-06 @ 17:15:30
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Make me happy :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress så jag kan kolla era bloggar:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0